Livrarea produselor
Metoda de livrare
1. Expedierea comenzii de catre firma de curierat
2. Expedierea marfurilor de catre personalul firmei noastre (in anumite situatii)
3. Expedierea coletelor grele cu firma specializata de transport greu (necesita plata in avans a marfurilor). In cazul in care nu se doreste plata in avans va fi nevoie de ridicare de la sediul nostru din Sectorul 3.
Tarife de expediere
Înțelegem că expedierea produselor comandate este un aspect important pentru clienții noștri și de aceea, am dezvoltat o politică de tarife de expediere transparentă și echitabilă. În cele ce urmează, vă prezentăm detaliat tarifele de expediere pe care le aplicăm:
Tarifele de expediere sunt calculate în funcție de greutatea și dimensiunea pachetelor. Acestea pot varia în funcție de locația geografică a destinatarului, metoda de expediere aleasă de către client și timpul de livrare dorit.
Tarifele de expediere sunt afișate în mod clar pe pagina de checkout și vor fi adăugate automat la costul final al comenzii.
Pentru comenzile cu o valoare totală mai mare decât o anumită sumă, oferim transport gratuit în anumite zone geografice. Detalii despre aceste oferte pot fi găsite pe pagina de checkout.
În cazul în care pachetul nu poate fi livrat din cauza unei adrese greșite sau a altor erori în informațiile furnizate de către client, acesta va fi returnat la depozitul nostru și va fi necesară plata unei taxe suplimentare pentru re-expedierea acestuia.
Ne rezervăm dreptul de a modifica tarifele de expediere în orice moment, însă astfel de modificări vor fi afișate pe site-ul nostru și vor fi aplicate doar comenzilor plasate după data intrării în vigoare a noilor tarife.
Pentru orice întrebări suplimentare sau informații legate de tarifele de expediere, vă rugăm să ne contactați prin intermediul formularului de contact de pe site-ul nostru.
Metode de plata
Modalitatile prin care poti achita produsele noastre sunt:
Plata online cu card bancar
Pentru platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si Mastercard/Maestro) este folosit sistemul 3D Secure elaborat de serviciul Mobilpay prin SC Netopia SRL.
Transfer bancar
Pe baza emiterii facturii proforme, transferi anticipat echivalentul in bani a comenzii tale in contul nostru:
INSTALL PROVIDER S.R.L.
Cont: RO69RNCB0083123544570001 deschis la BCR
Poti face acest lucru prin online banking sau deplasare la agentia bancara. In aceasta situatie comenzile vor fi expediate dupa ce am primit confirmarea faptului ca banii au fost virati in cont.
Condiții de garanție
Garantia produselor
Toate produsele comercializate de catre www.supapesiguranta.ro, beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Produsele sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.
In cazul vanzarii unor produse utilizate sau cu defecte minore de fabricatie (vizuale), produse expozitionale sau reconditionate clientul va fi informat despre conditiile de garantie si returnare in momentul achzitionarii produsului.
Politica de returnare
Pentru orice nelamurire sau neintelegere, va invitam in primul rand sa ne contactati la nr 0724783130 sau prin e-mail: office@supapesiguranta.ro.
Termenul legal
Conform Ordonantei de Urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor, aveti dreptul de a returna produsele achizitionate prin intermediul unui contract incheiat la distanta cu un profesionist, fara a preciza motivele, in termen de 14 zile calendaristice de la receptionarea coletului.
Cum se face returnarea produselor?
Conform O.U.G. 34/2014 ‘’Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului”.
Pentru a va exercita dreptul de returnare a produselor este suficient sa ne informati de intentia dumneavoastra printr-o declaratie neechivoca, pe suport durabil: un email sau prin intermediul formularului de contact.
Conditii de returnare
Produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite de catre client, cu ambalajul si toate accesoriile originale intacte, astfel incat acestea sa poata fi revandute ca noi.
In cazul in care produsele a caror returnare se solicita, prezinta urmatoarele caracteristici: ambalaje deteriorate sau murdare, continut incomplet, urme de uzura, zgarieturi, lovituri, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, INSTALL PROVIDER isi rezerva dreptul de a decide, dupa caz, acceptarea sau refuzul returului.
Produsele care reprezinta o “comanda speciala”, definita ca fiind produsul comandat de catre client cu alte culori, alte dimensiuni, alte marimi si alte configuratii fata de produsele de serie, nu pot face obiectul returului.
Produsele modificate dupa anumiti parametri conform cerintelor clientului nu pot fi returnate.
INSTALL PROVIDER nu recomanda returnarea produselor deja folosite sau deteriorate pentru a se evita refuzul returului si plata taxelor de curier dus-intors de catre client. Daca produsele sunt returnate intr-o stare in care nu mai pot fi vandute ca noi, INSTALL PROVIDER isi rezerva dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea acestora la stadiul initial (daca este posibil) sau, dupa caz, pentru a acoperi eventualele pierderi cauzate de deteriorarea acestora.
Adresa de returnare a produselor
Str. Plut Petre Ionescu nr. 10, Bucuresti, Sector 3
Cine plateste transportul de retur?
Optiunea privind modalitatea de returnare a produselor catre INSTALL PROVIDER apartine in totalitate clientului, care va suporta in mod direct pretul transportului de retur, in functie de preturile practicate de operatorul ales. INSTALL PROVIDER nu accepta primirea coletelor trimise cu ramburs. In cazul in care clientul returneaza produsele cu plata transportului la destinatar (in speta, societatea INSTALL PROVIDER S.R.L.), aceasta din urma isi rezerva dreptul de a refuza primirea coletului/coletelor, sau de a retine contravaloarea transportului achitat, din soldul datorat clientului, in cazul in care sunt indeplinite conditiile de acceptare a returului.
Returnarea contravalorii produselor
In cazul in care conditiile de retur sunt indeplinite, INSTALL PROVIDER returneaza exclusiv contravaloarea produselor, nu si a transportului acestora catre client.
Returnarea contravalorii produselor acceptate de INSTALL PROVIDER ca retur se va face in termen de maxim 14 zile calendaristice de la data denuntarii contractului de catre cumparator, fara a-i fi solicitate acestuia din urma alte cheltuieli aferente rambursarii sumelor.
INSTALL PROVIDER va returna banii achitati de cumparator prin virament bancar: din contul INSTALL PROVIDER in contul clientului (24-48 ore de la procesarea platii);